X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Lipiec 2017
Odpowiedz

Lipiec 2017

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 19 grudnia 2016, 14:36

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luz Maria wrote:
    Z cyklu nie znam się, ale się wypowiem :-)
    U mnie w pracy dwie dziewczyny były w podobnej sytuacji jedna na urlopie macierzyńskim druga na bezpłatnym wychowawczym zaszły w kolejne ciążę.
    Musiały dogadać się z pracodawcą by po urlopie wychowawczym / macierzyńskim wrócić do pracy chociaż na 1 dzień - one nie przychodziły do biura i za ten dzien wystawiły wniosek o urlop wypoczynkowy z ich puli. Dopiero od kolejnego dnia można przynieść L4 inaczej nie będą naliczane świadczenia na L4 I na macierzyńskim (pierwsze 30 dni pensji płaci pracodawca, później dopiero ZUS - wiec firma jest "stratna" jedną pensje i zamożny Twój wakat). Jeśli nie jesteś dogadamy z szefem to pierwszego tego dnia urlopu może Cię zwolnić i tyle. 1 któraś etatu tak naprawdę Cię nie chroni to pić na wodę tak twierdzą moje HRY bo jak chcą to sobie ze zwolnieniem takiej mamy wracając ej prowadzą (np. likwidacja stanowiska).

Dzwoń do ZUS u zanim zadzwonisz jeszcze raz do szefowej lub pójdziesz po L4.
    LuzMaria na urlopie nie można skutecznie zwolnić, bo żeby to zrobić musi mieć miejsce skuteczne doręczenie przed urlopem, a raczej pracownika na stanowisku pracy z potwierdzeniem jego gotowości w pracy np podpis na liście czy inaczej zależy jak jest w regulaminie to raz a dwa podać powód.

• rosax3 Autorytet

Wysłany: 19 grudnia 2016, 15:05

Cytuj  /     /  Zgłoś
    bulkaasia wrote:
    Hejka :)
    Mnie podbrzusze pobolewa a rano przy podcieraniu śluz taki żółtawo-brązowy ;( Mam nadzieję, że to nic poważnego. Leżę dziś cały dzień.
    Zmeczenie po podrozy pewnie. Lez i odpoczywaj <3

l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp