Lipiec 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnySteveS wrote:A tak zupełnie z ciekawości - po co czytacie te internety, skoro Was tak stresują? Przecież to sieć, każdy może napisać cokolwiek na forach internetowych, a i w artykułach zdarzają się rażące błędy. Wiem, bo pracuję jako redaktor i korektor
Jestem w stanie zrozumieć strach w razie plamienia czy bólu, ale takie nakręcanie sie samodzielnie? Serio?
Wystarczy, że wejdę na belly i przeczytam, że któraś urodziła w 24 tc bez happy endutak to nie wyszukuje, ale wiadomo jak jest
-
cookiemonster wrote:Dziewczyny, a ja mam pytanie innej natury: są tu panie z własną DG? Bo ja dziś byłam w ZUS-ie i próbowałam się czegoś dowiedzieć na temat macierzyńskiego, podwyższenia składek itd, ale poziom wiedzy jest żenujący...
Tak, ja mam, rozmawiałam już z księgową - napisz na priv, jesli chceszcookiemonster lubi tę wiadomość
-
W zusie tak jest najlepiej zebys placila sjladki a Jak jestes w ciazy to najlepuej sent nic co nie dac.ja tez prowadze swims dzialalnosc od kiedy wiem I ciazy place 100 % zusu wtedy moze dostane jakues 600 zl na macierzynskin.maz jest na krusie I jestem ciekawa czy jemu tez sie cos nalezy ale znajac zycie pwwnie nie .podsumowujac pracujemy razem I pieniadze jakie dostaniemy to te z zusu.becikowe ,kosonkowe I 500plus mi sie nie nalezy. I Teraz zamiast pomagać ludziom którzy coś robią i im trzeba pomóc żeby mogli się rozwijać.
-
Nicka678 wrote:Dzisiaj to mam takie dziwne boleści a wszystko przez ten cholerny kaszel
Dol brzucha kluje, boli przy kazdym kaszlnieciu, nawet jak nie kaszle to tezrece mi opadaja, bo juz nie mam sily, zeby tyle czasu kaszel trzymal az od polowy listopada?! Boje sie o moje dziecko, bo przez ten kaszel pewno sa skurcze macicy
Nie wiem co robic juz