Listopadowe szczęścia 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Z tym smarowaniem brzuszków różnymi specyfikami przeciw rozstępom, to taka trochę loteria. Ja w I c smarowałam zwykłą oliwka dla dzieci i było super, w II c. preparatem z firmy Ziaja i też super. Jednak chodzi tu o genetykę, jeśli ktoś nie ma predyspozycji to raczej nie powinien mieć rozstępów, a nawilżać trzeba juz od 4 m-ca zeby skóra była bardziej elastyczna i podatna na maxi rozciąganie. Teraz stwierdziłam że każdy balsam byle dobrze sie wchłaniał
-
hej, witajcie....
dawno nie pisałam...
w poniedziałek byłam na wizycie.... był zarodek i serduszko
wg usg to był 6 tydz+4 dni, wiec dzis 7 tydzien, wg OM, no to suwaczek- wiadomo....
powiem Wam, ze jestem zniesmaczona lekarzem....
bede musiala chyba zmienic
powiedział, ze karte ciazy zalozy na nastepnej wizycie, czyli za 3 tyg !!!! bo jest zmeczony!!! wyobrazacie to sobie?? noż to chyba lekcewazenie jest!
zrobilam badanie progesteronu i wynik 17,2 a norma od 21 do 170 w I trymestrze i pwoiedział, ze mam dobry progesteron
po czym skasował mnie o wiele wiecej niz zawsze bierze....za to swoje lenistwo
samopoczucie mam tragiczne...niedobrze mi non stopnie za bardzo moge jesc, bo jak zjem to tez niedobrze
ehhh ogolnie nieciekawie
takasobieja lubi tę wiadomość
-
Jolcia, ja mialam krwiaka w pierwszej ciazy.....
brałam luteine, rutinoscorbin i lezałam i na nastepnej wizycie juz sie wchłoneło....
bedzie dobrze, Kochana
odnosnie smarowania brzuszkow, to ja smarowałam oliwka z Babydream dla ciezarnych- wg mnie ok....tak neutralnie to mozna masłem kokosowym smarowaćJolcia1985 lubi tę wiadomość
-
Sówka_83 wrote:Dziewczyny coraz bliżej wizyty i coraz bardziej się denerwuję. Ja chcę takie ładne zdjęcie jak Michasia ma
Bo jestesmy w tym samym tygodniu. Twoje bedzie moze jeszcze lepsze bo wizyte masz pozniej. Moze juz bedzie sie poruszał
Czarująca- "uwielbiam" takich lekarzy! Myslalam, ze prywatnie takie rzeczy sie nie zdarzają!
-