Mamusie luty 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
kolka to moja pierwsza ciąża,starania od 2013 roku....byłoby pewnie szybciej,ale takich mamy konowałów ale na szczęście trafilam w odpowiednie ręce,zostałam zdiagnozowana,zoperowana i obecnie juz jestem na L4,lekarz kazał uważać na siebie.
09.2016 laparo+histero endomenda,torbiel,przegroda macicy -
A ja dzisiaj mały stres.
Plamień rano dostałam.
Staram się nie panikować, bo wczoraj wszystko było ok i lekarka mi cytologię robiła, więc plamienia mogą być związane z badaniem. Były tylko rano a potem nic. Poobserwuję się przez najbliższe parę dni.
Mąż się wczoraj cieszył, że pozwolenie na seks dostaliśmy ale po dzisiejszym plamieniu jeszczer trochę poczeka.Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 czerwca 2017, 21:00
Przybrana Mama dla Młodego
Aniołek [*] - 12.10.2015 - 8 tc
Aniołek [*] - 16.01.2017 - 9 tc -
Zostało mi 6 dni do wizyty i już się doczekać nie mogę
Moja cora dzisiaj postawiła swoje pierwsze samodzielne kroki, jeszcze niepewne i jeszcze dużo czasu minie zanim zacznie chodzić ale już bliżej niż dalejmiluszka lubi tę wiadomość
-
kasiarzyna wrote:kolka to moja pierwsza ciąża,starania od 2013 roku....byłoby pewnie szybciej,ale takich mamy konowałów ale na szczęście trafilam w odpowiednie ręce,zostałam zdiagnozowana,zoperowana i obecnie juz jestem na L4,lekarz kazał uważać na siebie.
Miałam podobna sytuacje, ale krótsze starania, bo półtora roku. Tez lekarze konowaly, nikt nie chciał brać odpowiedzialności, zero pomysłów. Aż trafiłam na porządnego lekarza, od razu laparo, histero i w drugiemu cyklu dwie kreski ❤️kasiarzyna lubi tę wiadomość
-
kasiarzyna wrote:Nam się udało w 7cs ale jeden jajowód mam niedrozny,wiec to mój wielki cud po tym co przeszlam...