X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Październikowe Mamusie 2016
Odpowiedz

Październikowe Mamusie 2016

Oceń ten wątek:
  • Jutysia Ekspertka

Wysłany: 22 października 2016, 15:32

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ooo, ja też mam podobnie :) Dzisiaj pół nocy nie spałam, bo budziło mnie właśnie bolesne twardnienia brzucha nawet co parę minut, ale szłam dalej spać i przechodziło. Czy to są te skurcze przepowiadające? Boję się, że przegapię te porodowe, choć podobno to niemożliwe ;) A po drugie, od wczoraj czuję ruchy Małej tuż przy spojeniu, czyżby ustawiała się w kanał rodny? Oszaleję niedługo...

Dziewczyny odnośnie kolek i uspokajania, to polecam książkę 'Najszczęśliwsze niemowlę w okolicy' o metodzie 5 'S'. Co prawda jeszcze nie rodziłam i nie mam doświadczenia w tym temacie, ale w książce jest to wszystko całkiem sensownie opisane i po porodzie mam zamiar się do tego stosować. Podobno efekty są i to całkiem niezłe.
    Dlatego też zamierzam kupić otulacz http://otulacz.pl/ oraz kokon https://www.tinystar.pl/pl/n/1 - czy któraś z Was posiada któryś z tych wynalazków i może śmiało polecić? ;)

ijpbdf9h93cgicla.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 22 października 2016, 15:33

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny te pasy porodowe to nic dobrego. Rozleniwiają mięśnie, powodują nietrzymanie moczu i wypadanie macicy. Lepiej przejść się po porodzie do dobrego fizjoterapeuty.

• Sylwia_i_Niki Autorytet

Wysłany: 22 października 2016, 15:59

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pielęgniarka na allegro można kupić za 17-18 zł/ op ;)

34bw9jcgtpweb6ht.png

mhsv3e5eqjicmuk3.png

l22ndf9hqu72xmmm.png

5cs 🥰 udało się!
  • nick nieaktualny

Wysłany: 22 października 2016, 16:17

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzien dobry Mamusie :) urodzil ktos, albo rodzi wlasnie?? :)