Październikowe Szczęścia 2015 ;)
-
WIADOMOŚĆ
-
Nynusia wrote:
Ursa kochana a Ty jutro podtrzymasz te super wieści o której masz wizytę???
Miejmy nadziejęWizytę mam o 15:10 u dr Kowalskiego w Stargardzie. To będzie pierwsza wizyta u tego lekarza. Ma bdb opinie w necie. Ciekawe jak tam będzie u niego.
Bree ja jestem dośc zamknięta na muzyke. Za to w ciąży mam przedziwne gustasoraya, Bree lubią tę wiadomość
-
Dziewczyny witam się z Wami ze szpitala. Nie zrobili mi zabiegu każą czekać aż samo się wyczyści. Mam tu siedzieć 2-3 dni
Zebrałam się na odwagę i nadrobiłam co u Was. Cieszę się z wszystkich fasolek, są cudowneGratuluję
madu, Bree lubią tę wiadomość
* Starania od stycznia 2014 * 5 Anioków w niebie
*Listopad 2018 - laparoskopia - udrożnione oba jajowody
*PAI-1 G4 homo,On: OligoAsthenoTeratozoospermia, Mofrologia 0%, Fragmentacja 48,15%, ROS 3,26 -
Dziewczyny a u mnie nie ciekawie glukoza na czczo wyszła mi 95 A norma jest do 92 pani gin wysłała mnie na obciążenie glukoza 75g i na czczo wyszło jeszcze więcej bo 100 po godzinie od wypicia glukozy 184 a norma do 180 I po 2 godz od wypicia 135 a norma do 140 więc tylko ten ostatni wynik jest dobry... dostałam skierowanie do poradni cukrzycowej jutro będę dzwonić strasznie się boję bo na tak wczesnym etapie ciazy cukrzyca ciazowa ma duży wpływ na rozwój dzidzi
Bree lubi tę wiadomość
-
Dojechalam do strony 440, jutro dokoncze bo dzisiaj juz nie dam rady
Mam nadzieje ze jutro Was dogonie Kochane, trzymajcie sie dobranoc :*
Nynusia, Małgorzatka, Kaśku, nat_alia, Ursa, aghnies, aniacicha lubią tę wiadomość
-
Buniu, witaj!! :*
Co racja, to racja, od Bree bije pozytywną energią
Amerie, cieszę się z dobrych wieści
Oto mój spiczasty brzuch
Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 marca 2015, 21:47
Nynusia, Małgorzatka, Kaśku, nat_alia, aghnies, Amerie, Bree lubią tę wiadomość
-
Agus ale dużo ponad normę nie masz więc nie martw się na zapas może okazać się ze to fałszywy alarm. Powodzenia.
Dobrej nocki Bree.