Sierpniówki 2019 !!!
-
WIADOMOŚĆ
-
werni wrote:Ok dzieki za info. Ja to jestem zielona z tym kpi. Jak ściągam po 15min to wychodzi ciagle 20ml a jak dlugo nie odciagam lub robie pp to wiecej mleka wychodzi.
werni lubi tę wiadomość
-
Mooniika wrote:My po wizycie patronazowej. Maja ma 61cm i 5550g. Za 4 dni konczymy 3 miesiace.
Ile waza wasze dzieciaczki?
Mi sie wydaje ze malo wazy ale mowia ze przyrost bardzo dobry. Waga ur 3750g
Adaś waży 7200 wzrost ???,za tydzień kończymy 4miesiące.Waga urodzeniowa 3780. -
Mooniika wrote:My po wizycie patronazowej. Maja ma 61cm i 5550g. Za 4 dni konczymy 3 miesiace.
Gdy córka miała 3 miesiące ważyła 5950g , 60cm -
body na 74 i pampery 3 mamy
waga urodz 4140 i 57cmWiadomość wyedytowana przez autora: 12 listopada 2019, 00:29
-
Moja ma dzisiaj ważenie. Po tygodniu z tuczącym mlekiem raz na dobę. Powodem niejedzenia u nas była rzeczywiście anemia Małej. Skoro zaczęła jeść już fajne ilości bo.dobowo koło 600 czasem mniej czasem więcej , to nie rozszerzamy diety jeszcze.
Mój kapturek a la smoczek z butelki już do mnie jedzie. Spróbuje do przystawić do.cycka.na śpiocha w nocy. Trzymajcie kciuki. Specjalnie się tylko trosze ręcznie odciagne żeby szybko było wypływ, mam nadzieję że śpiąc zacznie jeśćChimera, Agagusia, werni, DrzewkoPomarańczowe, Niebieska Gwiazda, Vampire, Applejoy, Frida91, kayama, trzydziecha, Anhydra lubią tę wiadomość
-