Styczniówki 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
mandragora wrote:Gianna zaszłam w ciążę trzy miesiące po cc wiec choćby z tego względu nikt mi SN nie będzie cisnac
a powód drugi to powiem delikatnie obciążony wywiad położniczy ;( pierwsza córkę rodzilam SN, córka zmarła przed porodem w 39 tc. Bałam się kolejny raz czekać na poród wolałam go sama zaplanować.
Bardzo mi przykro
Własnie dopatrzyłam się tego, że masz takie maleństwo w domuLekarz nie boi się, że macica może się rozejść w miejscu nacięcia ? Nie znam się na CC podobno nie zalecają przynajmniej zachodzić w ciąże rok po CC ?
-
Summerka wrote:Skierka, czytałam trochę Waszej dyskusji i odniosłam inne wrażenie, ale mniejsza o to, nie rozumiem tylko po co tu wchodzisz i prowokujesz spięcia, cytując jakieś zdania wyrwane z kontekstu. Macie grupę, nie macie, nam nic do tego, a my sobie gadamy o czym chcemy i juz.
Nic nie wyrywam z kontekstu. Przeczytałam co piszecie o nas i po prostu jest to przykre, bo oceniacie nas tak paskudnie nie mając pojęcia o co chodzi. Nikogo do niczego nie prowokuję. Po prostu chciałam rozwiać Wasze plotki. No i pozdrowić Was. Tak po prostu. Po to tu weszłam. Na moim miejscu być może zrobiłabyś to samo. Aby zrozumieć o co poszło u nas, trzeba przeczytać cały wątek
Nelly 10.2008, Nicol 05.2010,
Marcel 01.2013, Kaya 09.2014 29tc [*]
-
Gianna prowadzi mnie trzech lekarzy, każdy powiedział ze ok. Ciąć będzie ten sam co ciał ostatnio wiec mam nadzieje ze dobrze mnie tam pocerowal
pewnie ze się boje, ale u mnie strach to nieodstępujace mnie uczucie w ciąży. Blizna wygląda ok. Pewnie ze może się rozejsc, ale po roku i dwóch tez. Pozostała mi tylko modlitwa, a moj aniolek dopilnuje
więcej już serduszek na cmentarzu stawiać nie planuje. Po prostu musi być dobrze
Giannaa, Summerka, Carmen1724 lubią tę wiadomość
-
Hej Mandragora
miło Cię tu spotkać.
Już masz termin wyznaczonej cc to ja też muszę w piątek lekarza zapytać na kiedy planuje u mnie. Na razie wyrażał się dosyć mgliście że w połowie stycznia.