X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne WRZEŚNNIOWE mamy - Wrzesień 2023
Odpowiedz

WRZEŚNNIOWE mamy - Wrzesień 2023

Oceń ten wątek:
  • Magda603 Ekspertka

Wysłany: 5 stycznia, 21:59

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy któraś z Was stosowała antykoncepcję jednoskładnikową? Doktor zapisał mi Slindę. Ja nigdy żadnych tabletek antykoncepcyjnych nie stosowałam i nie mam żadnego doświadczenia. Trochę się boje, że przytyję, bóli głowy, zmian nastroju, problemów z cerą.

• LILA_33 Autorytet

Wysłany: 5 stycznia, 22:40

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magda603 wrote:
    Dziewczyny czy któraś z Was stosowała antykoncepcję jednoskładnikową? Doktor zapisał mi Slindę. Ja nigdy żadnych tabletek antykoncepcyjnych nie stosowałam i nie mam żadnego doświadczenia. Trochę się boje, że przytyję, bóli głowy, zmian nastroju, problemów z cerą.

Ja przyjmuję ovulan, nie zauważyłam żadnych efektów ubocznych jak narazie

age.png

Od 2020 r. Starania o pierwsze👶
    09/2020 💔

Maj 2022 - pierwsza IUI ...❌
    Czerwiec 2022 - druga IUI...❌
    09/2022 - histeroskopia - usunięcie polipa

09/2023 nasze największe szczescie jest już na świecie 💖
  • LILA_33 Autorytet

Wysłany: 5 stycznia, 22:42

Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas jeszcze nie ma pełzania, ale mała jak leży sobie pionowo na łóżku czy macie w kilka chwil jest w stanie być poziomo albo nawet w drugą stronę 🤣🤣 a dziś pojawiły się u nas świadome obroty z plecków na brzuszek 😁

bebag lubi tę wiadomość

age.png

09/2020 💔

• niezapominajk_aa Autorytet

Wysłany: 5 stycznia, 23:22

Cytuj  /     /  Zgłoś
    LILA_33 wrote:
    U nas jeszcze nie ma pełzania, ale mała jak leży sobie pionowo na łóżku czy macie w kilka chwil jest w stanie być poziomo albo nawet w drugą stronę 🤣🤣 a dziś pojawiły się u nas świadome obroty z plecków na brzuszek 😁