Forum W oczekiwaniu na testowanie bóle jak na okres a ciąża
Odpowiedz

bóle jak na okres a ciąża

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 11:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pietruszek wrote:
    Poznań :)
    Serio??? Tak żem czuł haha :D ja okolice Poznania :D ile masz lat Pietruszek, jeśli można wiedzieć? :)

  • Kasia1407 Autorytet
    Postów: 805 892

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 11:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny proponuję żebyśmy wszystkie pojechały do Moniqaa :D przy okazji zwiedzimy trochę świata :) Nie wiem co ona na to ale że tak powiem wprosimy się :D

    Pietruszek może jeszcze jakieś tam szanse są ?

    Moniqaa mam nadzieje że u ciebie @ nie przyjdzie i ja na twoim miejscu zrobiłabym ponownie teścik :)

    201707271556.png
    200710144670.png
    70 cykl starań.... I jaki szczęśliwy :D
    Nadzieja umiera ostatnia. ..

  • Moniqaaa Autorytet
    Postów: 438 682

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 11:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ależ zapraszam serdecznie drogie panie!!!!! ;)
    Fajnie chociaż pomyśleć jak mogłoby to wyglądać. Wszystkie w temacie, każda ma coś do powiedzenia hehe :)

    Kasiu jeśli @ nie przyjdzie do jutra to testuję jutro rano. Ale jakoś nie wiem. ZERO objawów jak narazie, jak nigdy...

    4013d80e7e.png

    Najważniejszy jest efekt końcowy...
  • Joaśka_87 Przyjaciółka
    Postów: 108 23

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 11:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Joaska_87 nie walczcie, tylko sie kochajcie po prostu!! ;) trzymamy kciuki :) a skad masz takie pewne wiadomosci o owu? :)[/QUOTE]

    Jakieś pół roku temu ściągnęłam sobie aplikację i mi wylicza i jak na razie przy obserwacji śluzu wydaję mi się,że dobrze trafiała;). Ten cykl mi się rozregulował i już sama nie wiem...
    Obiecałam sobie,że będę mierzyć temkę i guzik...

    hchyskjo0gd79fi9.png
    9ltfxzdvug0k4lwp.png
    ex2bgu1rexupanat.png
    ex2bgu1rymc2zmq2.png
  • pietruszek Ekspertka
    Postów: 274 66

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 11:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tymoteuszowa wrote:
    Serio??? Tak żem czuł haha :D ja okolice Poznania :D ile masz lat Pietruszek, jeśli można wiedzieć? :)


    Tak formalnie to ja tez okolice :) lat 26 a Ty? :)

    Tymoteuszowa lubi tę wiadomość

  • kasioua Ekspertka
    Postów: 176 123

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 13:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ehhh chyba nic z tego, plamie jeszcze dzisiaj siodmy dzien na jasniutko brazowo, jutro planowany @ i nic absolutnie mi sie nie dzieje! Nic mnie nie kluje, nie boli, piersi nic... chyba sobie daruje testowanie szkoda nerwow :(

    Edytuje: zaczelam miec uczucie jakbym miala dostac @. Nie bol, to to specyficzne uczucie, ktore wszystkie dobrze znamy :(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 stycznia 2016, 13:53

    7u22s65golimztyz.png
  • pietruszek Ekspertka
    Postów: 274 66

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 14:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kiedyś czytałam ze dziewczyny miały przed @ bóle głowy piersi itp itp a jak były w ciąży to właśnie nic, zero objawów Pms i po tym podejrzewały :)

    Nadzieja umiera ostatnia!! :)

    Ja myśle (ale wiecie ja jestem hipochondryczką zawsze mam wszystkie choroby :)) ze u mnie to plamienie to niedomaga lutealna - za niski progesteron. Poproszę żeby mi to właśnie zbadali. W tym przypadku sa brązowe plamienia przed @ i nawet jak dochodzi do zapłodnienia i zagnieżdżenia to jest za mało hormonu żeby te ciąże utrzymać. Ja sobie lubię wkręcać rożne rzeczy i bazując na tej podstawie myśle ze juz 2 razy sie zagnieździło u mnie ale nie wytrzymało niskich hormonów ale to wiecie tylko moje wymysły :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 14:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pietruszek to mamy pewnie do siebie bliżej niż myślimy :) 22 prawie mam :p

  • pietruszek Ekspertka
    Postów: 274 66

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 15:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To musimy pogadać na pw :D może nawet mieszkamy koło siebie i nie wiemy ;)

    Tymoteuszowa lubi tę wiadomość

  • kasioua Ekspertka
    Postów: 176 123

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 16:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczynyyyyyy!!!
    Jak pisalam wczesniej czuje sie jakbym miala dostac @ (przewidywany na jutro) a od 7 dni mialam krwisto-brazowe plamienie.
    No i wlasnie teraz mnie zalalo, myslalam ze @ przyszla, wiec poszlam smutna do toalety a tu tona bialego sluzu podbarwiona leciusienko na brazowo. Co myslicie? Ja chyba zwariuje.

    7u22s65golimztyz.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale nam się wątek rozwinął :) u mnie cisza na razie pewnie @się przesunęła o 1 dzień i będzie jutro.... zero plamień za to sporo białego śluzu eh. nie mam na co liczyć po tej becie ujemnej w 12 dpo ale powkręcać się zawsze można.

  • pietruszek Ekspertka
    Postów: 274 66

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 16:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Za szybko beta Audo siedź i czekaj spokojnie :p
    Kasioua pamiętaj ze taki biały śluz jest tez przed @ a takie zalanie to może być czop sluzowy

    Ja wszystkich w tym tygodniu racjonalnie ściągam na ziemie żebyście sie nie nakręcały za bardzo i nie stresowaly :p to wszystko w trosce o Wasze przyszłe potomstwo :)

    Co nie zmienia faktu ze kciuki trzymam mocno za wszystkie z Was <3

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 stycznia 2016, 16:45

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czuję czasami takie dziwne skurcze więc pewnie przyjdzie w nocy. zawsze przychodzi jak musze wstac o 5 i wtedy cała noc nieprzespana.

  • kasioua Ekspertka
    Postów: 176 123

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 17:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To jest takie cos jak czop sluzowy? Jezu te objawy (nie)ciazy powinny byc bardziej jednoznaczne :P

    7u22s65golimztyz.png
  • Moniqaaa Autorytet
    Postów: 438 682

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Właśnie wyszłam ze sklepu. Zakupiłam następujące:
    -podpaski
    - test ciążowy
    Hmm....

    4013d80e7e.png

    Najważniejszy jest efekt końcowy...
  • pietruszek Ekspertka
    Postów: 274 66

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 19:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Obyś te podpaski mogła oddać koleżance!! :)


    Audo ze mną tez @ sie bawi w chowanego :/ znowu brazowego jak na lekarstwo. idziemy łeb w łeb :)

  • kasioua Ekspertka
    Postów: 176 123

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 19:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moniqaaa trzymam kciuki, zeby podpaski sie juz nie przydaly :)

    Ja juz mialam kupic test... juz bylam w drodze, ale stchorzylam :(

    7u22s65golimztyz.png
  • Moniqaaa Autorytet
    Postów: 438 682

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 20:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kasioua no co Ty. A masz zamiar jeszcze przeczekac z testowaniem?

    Kobiety też mam nadzieję, że mi się te podpaski nie przydadzą, ale przeczucie mam dziwne. Z jednej strony jeszcze nie zdarzyło mi się żeby @. się spóźniała. Jak coś to przychodzi dzień wcześniej. Przeważnie punktualnie. No ale z drugiej strony brzuch zaczął mnie dzisiaj boleć jak na @ więc już sama nie wiem. Jak narazie 1 dzień spóźnienia.

    Coś nam dziewczyny w tym miesiącu wszystko pod górkę idzie.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 stycznia 2016, 20:38

    4013d80e7e.png

    Najważniejszy jest efekt końcowy...
  • NiecierpliwaKarolina Autorytet
    Postów: 2409 2111

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 20:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czytam Was cały czas i bardzo mocno zaciskam kciuki! Musi sie udac!

    Pietruszek, ja poprosze o sprowadzenie na ziemie :-)

    albo od Was wszystkich jakies rady jak się nie nakręcać i czym się zająć, żeby wciąż o tym nie myśleć... ehhhh

    n59y8u69xkreiife.png
    n59y20mm7mm8z66z.png
  • Moniqaaa Autorytet
    Postów: 438 682

    Wysłany: 11 stycznia 2016, 20:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hehe Karolina nie da się nie nakrecać. Gdzieś tam w środku w naszej głowie siedzi taki stworek, który gdy coś nas zaboli, coś poczujemy, wmawia nam, że to objawy. On tam zawsze jest, czuwa....;) :)

    Ja sobie teraz myślę... Wiem, że to żadne objawy- strasznie bolą mnie uda i jedno miejsce koło pępka. Jakieś dziwactwa się ze mną dzieją.
    Widzicie ja wiem, że to nie objawy, a ten stworek szepcze mi do ucha....

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 stycznia 2016, 20:54

    Aasia85 lubi tę wiadomość

    4013d80e7e.png

    Najważniejszy jest efekt końcowy...
‹‹ 33 34 35 36 37 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego