Forum W oczekiwaniu na testowanie bóle jak na okres a ciąża
Odpowiedz

bóle jak na okres a ciąża

Oceń ten wątek:
  • wianna Autorytet
    Postów: 879 239

    Wysłany: 12 stycznia 2016, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Skali mi tez sie wydaje, że to normalne, przecież umiejscawia się tam Dzidzia, to jakies zmiany tam zachodzą :)
    Nie martw się na zapas :)

    U mnie dziś plamienia ustały jest za to śluz rozciągliwy, trochę wodnisty.. Jak na złość nie mogę sobie przypomnieć jaki mam śluz przed @

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 stycznia 2016, 20:24

    Igor - nasze szczęście <3 ur. 9.12.2016 r. <3 3430 g <3 54 cm <3
  • Aasia85 Przyjaciółka
    Postów: 185 22

    Wysłany: 12 stycznia 2016, 20:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Skali89 wrote:
    kolejny wieczór i kolejne bóle brzucha, w ciągu dnia jest ok a pod wieczór się zaczyna, gdyby nie ten test to typowe @ bóle, boje się, że coś jest nie tak...z drugiej strony czytałam, że tak może być...

    To jest naturalne. Rozciąga się macica i te bóle w I trymestrze są naturalne . Ja je miałam jak w jednej tak i w drogiej ciąży

    64f7de94773fbbdc4660731f105c08f8.png
  • Skali89 Autorytet
    Postów: 3292 1652

    Wysłany: 12 stycznia 2016, 22:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wianna wrote:
    Skali mi tez sie wydaje, że to normalne, przecież umiejscawia się tam Dzidzia, to jakies zmiany tam zachodzą :)
    Nie martw się na zapas :)

    U mnie dziś plamienia ustały jest za to śluz rozciągliwy, trochę wodnisty.. Jak na złość nie mogę sobie przypomnieć jaki mam śluz przed @

    dzięki dziewczyny:) wcięło mnie na trochę-> usnęłam;p teraz brzuch się wyciszył.
    Co do śluzu to wam nie pomogę, bo ja nie zauważyłam jakiś zmian, z wyjątkiem może jednej, ale nie wiem dokładnie kiedy to było na pewno po ovu może koło 21 dc miałam śluz taki serowaty( jk np pod infekcji), ale nic mnie nie swędziało. Kurczę wcześniej prowadziłam zapiski, mierzyłam temp rano, a w tym cyklu jak na złość nic.

    f2wl9vvjltbug8tg.png
    3i499vvjrdc5a4oq.png
  • wianna Autorytet
    Postów: 879 239

    Wysłany: 12 stycznia 2016, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Skali, może dlatego zaskoczyło :) w najmniej dopieszczonym cyklu :)
    Fajnie! :)
    Odpoczywaj dużo :)

    Igor - nasze szczęście <3 ur. 9.12.2016 r. <3 3430 g <3 54 cm <3
  • Agulka901 Autorytet
    Postów: 395 180

    Wysłany: 12 stycznia 2016, 22:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dopieszczony - podoba mi się to słowo ;D Tak więc pieścimy facetów a nie pieścimy się z cyklem i będzie dobrze ;D

    NiecierpliwaKarolina lubi tę wiadomość

    p19uskjo06b2cvyq.png

    Adaś 36 tc - 1950g szczęścia (2014)
    Karolek 20tc - Aniołek [*] (2017)
  • wianna Autorytet
    Postów: 879 239

    Wysłany: 12 stycznia 2016, 22:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I jeszcze dobrze by było gdyby faceci pieścili i nas, wtedy będzie najlepiej i się uda :D <3

    Igor - nasze szczęście <3 ur. 9.12.2016 r. <3 3430 g <3 54 cm <3
  • Skali89 Autorytet
    Postów: 3292 1652

    Wysłany: 12 stycznia 2016, 22:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    z tym odpoczywaniem na razie kiepsko bo pracuje 9 h, czeka mnie trochę stresu bo mam umowę zlecenie i zobaczę jak szef zareaguje. Ale tak to leżakuję eheh chociaż ogólnie zamierzam być aktywna

    f2wl9vvjltbug8tg.png
    3i499vvjrdc5a4oq.png
  • Moniqaaa Autorytet
    Postów: 438 682

    Wysłany: 13 stycznia 2016, 00:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Skali ro odpoczywaj kiedy się tylko da , w pracy też ;)
    Moja @ właśnie do mnie dotarła. Jak nigdy spóźniona, narobiła zamieszania i przyszła jak gdyby nigdy nic :)
    Teraz tak sobie myślę, że może to i nawet lepiej. Jak będę testować za miesiąc to może uda się podarować najlepszy prezent walentynkowy :) :)

    4013d80e7e.png

    Najważniejszy jest efekt końcowy...
  • Aasia85 Przyjaciółka
    Postów: 185 22

    Wysłany: 13 stycznia 2016, 01:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Do mnie też właśnie dotarła @ wiec z piątkowego testowania odpadam

    Trzymam za Was kciuki

    64f7de94773fbbdc4660731f105c08f8.png
  • pietruszek Ekspertka
    Postów: 274 66

    Wysłany: 13 stycznia 2016, 06:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A u mnie kurczę dalej nic i ciagle 36,7!! Muszę edytować cykl bo juz ustawiłam na nowy a tu ciagle stary...

  • wianna Autorytet
    Postów: 879 239

    Wysłany: 13 stycznia 2016, 07:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pietruszek, a ile Ci się już spóźnia @?
    Jakieś niesamowite rzeczy rzeczywiście się dzieją w tym cyklu.


    Ja już nawet przez sen sprawdzam, czy piersi mnie nie bolą na @! O zgrozo, bo wczesniej piersi były zawsze moją wyrocznią kiedy dostanę @, zaczynały boleć i równo tydzien po tym dostawałam @. A teraz nic, chyba że wyjątkowo długi ten cykl będzie...

    Przykro, że do Was @ przyszła, ja zaczynam już też tracić nadzieję...

    Skali, te umowy zlecenia są okropne, ale mam nadzieję, że masz rozsądnego szefa...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 stycznia 2016, 07:18

    Igor - nasze szczęście <3 ur. 9.12.2016 r. <3 3430 g <3 54 cm <3
  • Patricia Debiutantka
    Postów: 13 1

    Wysłany: 13 stycznia 2016, 09:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie migrenowy ból głowy od samego rana już drugi dzień... Czego nigdy nie miałam. Głowa raz w miesiącu mnie normalnie boli i po jednej tabletce przechodzi. A teraz nic nie pomaga

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 stycznia 2016, 09:39

    hchy9jcg8vno9g66.png
  • kasioua Ekspertka
    Postów: 176 123

    Wysłany: 13 stycznia 2016, 10:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja dalej zero objawow, wczoraj byl termin @ i nic absolutnie sie nie dzieje. Tam na dole tez susza... :(

    Skali89 lubi tę wiadomość

    7u22s65golimztyz.png
  • Skali89 Autorytet
    Postów: 3292 1652

    Wysłany: 13 stycznia 2016, 10:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No zobaczymy jak zareaguje, będę chciała żeby mnie zgłosił do dobrowolnego ubezpieczenie dodatkowego, bo wszystko oprócz tego mi opłaca. Ale to jeszcze za wcześnie.
    Dziewczyny trzymam za was kciuki, a tymczasem biorę się za robotę bo mam dziś masę, a z rana jestem rześka potem jest gorzej, cały czas przed kompem o 15 już zasypiam, będe musiała chyba skrócić czas pracy.

    f2wl9vvjltbug8tg.png
    3i499vvjrdc5a4oq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 stycznia 2016, 12:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pietruszek nadal jedziemy na tym samym wózku haha u mnie też nic. Odrobine bezowego w srodku. Na wkladce czysto. Piersi niedługo mi się urwia, sikam jak najeta.... Wczoraj zrobiłam test po południu ale negatyw, tylko mało wiarygodny bo dużo pilam w ciągu dnia i causa czas sikalam.... Nie Wien co się dzieje.... Mogłaby już tą @przyjść to bym zaczęła nowy cykl

  • Pola1111 Koleżanka
    Postów: 183 15

    Wysłany: 13 stycznia 2016, 12:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzymam nadal kciuki dziewczyny ze Wam sie uda!!!

    Ja równiez działam, dzis 12 dc od 2 do 6 dc brałam Clo. Wczoraj w 11 dc byłam na usg i jest jeden pecherzyk 22 mm i endometrium 7,3 nie za małe???
    Dostałam tez wczoraj zastrzyk ovitrelle na pekniecie i lekarz kazał dzialac wczoraj, dzis i jutro:-)a w piatek mam isc na usg zobaczyc czy pekły, staram sie o tym nie myslec ale nie moge przestac, całe dnie czytam fora i sie nakrecam....

    Pola
  • kaska21 Debiutantka
    Postów: 13 0

    Wysłany: 13 stycznia 2016, 12:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie @ ma przyjsc jutro piersi bola bardzo sa ciezkie mam zgage bol podbrzusza sennosc jutro albo w piatek zatestuje i zobaczymy co to bedzie:) mam nadzieje ze jezeli ma przyjsc @ to niech przyjdzie bym mogla zaczac nowy cykl

  • Pola1111 Koleżanka
    Postów: 183 15

    Wysłany: 13 stycznia 2016, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaska21 wrote:
    U mnie @ ma przyjsc jutro piersi bola bardzo sa ciezkie mam zgage bol podbrzusza sennosc jutro albo w piatek zatestuje i zobaczymy co to bedzie:) mam nadzieje ze jezeli ma przyjsc @ to niech przyjdzie bym mogla zaczac nowy cykl


    mam nadzieje ze nie [email protected] bo zgaga i sennosc to typowe objawy ciąży:-)

    Pola
  • kaska21 Debiutantka
    Postów: 13 0

    Wysłany: 13 stycznia 2016, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i oczywiscie ciagle sikam ...tez mam nadzieje zeWam sie uda i zobaczymy te cudne 2 kreski

  • kaska21 Debiutantka
    Postów: 13 0

    Wysłany: 13 stycznia 2016, 12:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak szczerze to maz nawet nie spodziewa sie ze moge byc w ciazy zawsze interesuje sie moim cyklem a teraz nic nie mowil tylko dzialal bez zabezpieczenia bynajmniej on nie zyje wstresie czy to juz sie udalo przypominam ze to pierwszy miesiac staran wiec jakby co to byloby naprawde wielkie szczescie

‹‹ 36 37 38 39 40 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami, gdy cierpisz na niepłodność i masz problemy z zajściem w ciążę?

Tylko osoby, które doświadczyły przedłużających się starań o dziecko, wiedzą jak trudne mogą być pytania ze strony innych... "A Wy kiedy będziecie mieli dziecko?" jest jednym z najczęstszych. Jak odpowiadać na trudne pytania? Jak radzić sobie z emocjami podczas przedłużających się starań o dziecko? I dlaczego problemy z płodnością są tak trudnym emocjonalnie doświadczeniem? Przeczytaj artykuł doświadczonego psychologa - Justyny Kuczmierowskiej, która na codzień pracuje z parami borykającymi się z niepłodnością! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciążooporna - historia kobiety, która pragnie zostać Mamą ♡

Emilia mówi o sobie, że jest ciążooporna. Jej walka o bycie Mamą trwa już kilka lat, więc sama zaczęła nazywać siebie dinozaurem ciążooporności. Przeczytaj prawdziwą historię kobiety starającej się o dziecko. Kobiety, która pomimo wielu trudnych doświadczeń nie poddaje się i nie traci nadziei. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego