Ex-testerki. Cudzie trwaj
-
WIADOMOŚĆ
-
Aloha!
Nika, Achia cudne foteczki Waszych skarbówwszystkie mamy szyjkę 35mm a każda w innej sytuacji. U mnie skomentowana jako "wszystko ok" i tak też czuję.
Jutro znowu będę miała co nadrabiać bo zabieram synka na cały dzień nad jezioro. Kciuki wizytowe zaciskam więc już dzisiaj!
Ps szarlotka smaczna ALE na spodzie jest mokra bo masło się nie wypiekłospróbuję jeszcze ją przekręcić i podpiec od góry hy hy hy jak kupię wiadro lodów waniliowych to i tak pójdzie
StaraczkaNika, Rucola, Achia lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyKochane wracam do Was po przerwie przeznaczonej na przeróbke spodenek na ciążowe.
wyszło spoko, ale ile się naklnęłam (nie mam doświadczenia w szyciu cienkich dzianin
)
Flower proszę bardzo http://s.aliexpress.com/rMzYnMZV
Nika cudna Renia, a szyjka dobrze, że jest stabilna.
Achia bardzo przystojny ten Twój Oskar, teraz odpoczywaj.
Kochane co do zakupów to polecam Tesco z dowozem. Korzystałam z tego jak mieszkałam na 8. piętrze i miałam remont windy.
Lena zdjęcia boskie!
Co do ułożenia to moje dziecię potrafi z 4x dziennie się przekręcić, że raz jest główką w górę a raz w dół. Aktualnie główka w dół.
Pozdrawiam znad czekolady.Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 lipca 2018, 21:06
StaraczkaNika, Flowwer, Achia lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyJeżowa-a tesco to na drugi dzień przywożą prawda?
ja tak myślę- w pt w luxmed szyjka miała mieć ponad 4cm a dziś 3,5? chyba faktycznie pani doktor miała słaby sprzęt jak mówiła...