Forum W oczekiwaniu na testowanie Ostatni podmuch wiosny-test czerwiec, lipiec, sierpien.
Odpowiedz

Ostatni podmuch wiosny-test czerwiec, lipiec, sierpien.

Oceń ten wątek:
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 11:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo ja pracuje w firmie ktora pracuje 24/24 i w swieta tez ale wzielam urlop

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31302

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja urlop zpalanuje na jakis wrzesien ;) bo wtedy zakoncze najwieksze zlecenie :D i jesli sie nie uda do tego momentu to mam wsio gdzie i jedziemy na wakacje :D moze Chorwacja :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Fiona88 Autorytet
    Postów: 748 114

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 11:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morella wrote:
    Fiona, trzymam kciuki!!! Wiesiolek jest mega. Mi sluz plynal po udach. Jesli chcesz, to wyśle Ci opakowanie, gdziekolwiek tam jestes:) trzeba sie wspierac:)


    Dobra znalazlam jak to sie tutaj nazywa, ale preparatu z nim, znaczy kapsulek, jeszcze nie. Bede dalej szukac, bo nawet jakbym chciala, zebys mi wyslala to i tak tutaj lekow przesylac nie wolno :( Mam nadzieje, ze nie bedzie takiej potrzeby i uda sie wczesniej zajsc w ciaze, ale w razie cos to w sierpniu jak bede w PL to kupie...

    w4sqe6hh7rnaypc5.png[/url]
  • Fiona88 Autorytet
    Postów: 748 114

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morella ile kosztuje ten wiesiolek u Ciebie?

    w4sqe6hh7rnaypc5.png[/url]
  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi pomogło siemienie. Codziennie tak z pól szklanki kisielu;). Po owu odstawiłam bo bylo za mokro i za ślisko;)

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 11:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale wiesiolek to nie lek przeciez tylko suplement diety wiec moze da rade. Zreszta mozna roslinke przeslac. Ziarenka. Czyz nie? Nie w formie tabletek

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • Fiona88 Autorytet
    Postów: 748 114

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 11:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Baronowa_83 wrote:
    Mi pomogło siemienie. Codziennie tak z pól szklanki kisielu;). Po owu odstawiłam bo bylo za mokro i za ślisko;)

    Poki co to wlasnie chyba siemie sprobuje :)

    w4sqe6hh7rnaypc5.png[/url]
  • ilonia1984 Autorytet
    Postów: 2048 3124

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 12:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no i zaczelam plamic okres sie rozkreci wkoncu ale sie ciesze...od tego cyklu biore sie ostro za robote i za bzykanko...trzymajcie kciuki

    <3 <3 cykl pp.Udalo sie Zosia <3
    wkoncu z nami :) 16.04.2016
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fionus, okolo 18 zl zaplacilam:) u Niemcow tylko na zamówienie byl wiesiolek i okolo 60 euro chcieli;/

  • Fiona88 Autorytet
    Postów: 748 114

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morella wrote:
    Fionus, okolo 18 zl zaplacilam:) u Niemcow tylko na zamówienie byl wiesiolek i okolo 60 euro chcieli;/


    Wlasnie patrze na ceny tutaj i mnie zwalily z nog - ok 200 zl... Dlatego teraz sprobuje siemie lniane, a jak cos to w sierpniu zaopatrze sie w PL w wiesiolka :)

    w4sqe6hh7rnaypc5.png[/url]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Do wypicia gluta z siemienia nikt mnie nie zmusi wiec wybralam wiesiolek:) lece na spacer z malzem:)

  • Zuz_anna Autorytet
    Postów: 572 113

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 13:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morella wrote:
    Ciri, ale jesli Twoj G. odczuwa niechec do seksu, to ciężko mu bedzie udowadniac seksem, ze mu na Tobie zalezy:/. Pewnie zrobi wszystko inne, ale przymuszanie sie do seksu wywola efekt odwrotny.
    Lipa straszna. No miejmy nadzieję, ze ta maca i witaminki pomogą. Z tym, ze badanie trochę bardziej pewne by bylo.

    Wzielam luteine. Obrzydlistwo. Teraz pewnie bede miala ciazowe objawy przez ten progesteron.

    Dowcipna luteina o wiele fajniejsza jest:)


    Co do śluzu to ja w tym cyklu piłam wodę z octem jabłkowym. Jest na ten temat wątek na ovu. Śluz był super, a w dodatku miałam mniejszą ochotę na słodycze, więc i 1 kg spadł. Poczytajcie sobie:)Ja polecam, bo bałam się dłuższego cyklu po wiesiołku.



    Fiona dalej zaciskam mocno kciuki:*

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 14:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurna, jak mnie glowa boli:(

  • Fiona88 Autorytet
    Postów: 748 114

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 14:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie bede miala chyba innego wyjscia niz pic tego gluta, ale dla dziecka wszystko zniose :)
    Ta woda z octem jablkowym to tez dobry pomysl. Dopoki @ nie przyjdzie mam czas na wybor opcji.

    Zuz_anna pozaciskaj je do niedzieli jeszcze, a wlasciwie poniedzialku, bo dopiero wtedy bedzie wynik ;) To bedzie akurat 10 miesiecy od naszego slubu, wiec bylo by milo gdyby... :D

    w4sqe6hh7rnaypc5.png[/url]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez zaciskam kciuki:*
    I trzymajcie za mnie:)

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 14:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobra ja wlasnie wyruszylam. Trzymajcie za cos kciuki chociaz za opalenizne.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 14:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciri, trzymam za fasolke, seks, opalenizne i Wasz dobry humor:) taki pakiet:)

  • Fiona88 Autorytet
    Postów: 748 114

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 15:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja za Was wszystkie tez zaciskam :)
    Morelka z taka piekna owulka i w ogole wszystkim sprzyjajacymi warunkami to musi sie zakonczyc II :*

    w4sqe6hh7rnaypc5.png[/url]
  • mkl Autorytet
    Postów: 1554 868

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 15:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morella miałyśmy w ten sam dzień owulkę i w tym samym dniu cyklu, więc mam nadzieję, że nam się uda:) Musi:) Kiedy chcesz robić test??

    Czekamy na Ciebie Marysia:)
    f2w3rjjge8qi32en.png

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 czerwca 2015, 16:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mkl testuje 16 lub 17 czerwca:) bierzesz luteine bierzesz?

‹‹ 67 68 69 70 71 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego