Forum W oczekiwaniu na testowanie Testujemy na koniec stycznia :)
Odpowiedz

Testujemy na koniec stycznia :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2015, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze fajniej bylo by miec zadko okres gdy juz sie nie planuje dzidziusia :D

  • Mania1718 Autorytet
    Postów: 1659 2577

    Wysłany: 26 lutego 2015, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przy implancie wogole nie miałam @ Miało to swoje plusy ale teraz trzeba ponieść konsekwencje ;) Wbilam se do głowy ze nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :)

    bhyw3e5eod46r94d.png[/link]
  • Mania1718 Autorytet
    Postów: 1659 2577

    Wysłany: 26 lutego 2015, 09:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Taaa jak już zajde w ciążę to mogę wogole nie mieć @ albo np co 100dni :D Tzn po porodzie :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 lutego 2015, 09:51

    bhyw3e5eod46r94d.png[/link]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2015, 09:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :D

  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 26 lutego 2015, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no to by bylo dobre hehe

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • rozowa_strzala Ekspertka
    Postów: 548 50

    Wysłany: 26 lutego 2015, 13:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja dziewczynki byłam dzisiaj u endokrynologa i jest ok :) dostałam leki i mam się nie martwić :)

    rodzicom już powiedziałam, tata bardzo się ucieszył, mama na początku gderała ale już jest ok :D

    tqkvoz2.png
    atdc9vvj7hk3c41u.png



  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2015, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to dobre wiesci =) Fajnie ze wszyscy ciesza sie razem z wami =)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2015, 13:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Strzała cieszę się z Tobą i Twoimi rodzicami ;)

    To która kolejna testuje? Ja jeśli nie dostanę dziś @ to testuję jutro.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2015, 14:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W takim razie trzymam kciuki za jutrzejszy test :)
    Ja musze niestety jeszcze z 2 tygodnie poczekac :/

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2015, 14:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szybko zleci.

    Ja dziś chyba zwariuję od latania do toalety i sprawdzania czy przypadkiem @ nie przylazła;(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2015, 14:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja okres dostane na bank 13 lub 14 marca .. chyba ze nie to bedzie test :D czy ktos tez w tym czasie testuje ??

  • madziulek Autorytet
    Postów: 1303 303

    Wysłany: 26 lutego 2015, 14:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rozowa_strzala wrote:
    ja dziewczynki byłam dzisiaj u endokrynologa i jest ok :) dostałam leki i mam się nie martwić :)

    rodzicom już powiedziałam, tata bardzo się ucieszył, mama na początku gderała ale już jest ok :D
    Super,że tak fajnie zareagowali :)

    atdc3e5e035kp155.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2015, 14:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Znam ten bol.. w ostatnim miesiacu tez co chwile biegalam sprawdzac..a najgorsze jest to ze ani na chwile nie moglam przestac o tym myslec..kazdy miniony dzien bez okresu suszylam zeby , a potem suszenie sie skonczylo :( tobie zycze oczywiscie aby bylo odwrotnie :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2015, 14:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja zbyt wielkich nadziei po tych ostatnich negatywnych testach i ostatnim spadku tempki nie mam. No ale jakaś malutka szansa jeszcze jest. Czuję się jakby @ miała być za chwilę. Zawsze dostawałam z rana, dziś nie było więc pewnie jutro. Ale czekanie na tą mendę jest dobijające fakt...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 lutego 2015, 14:35

  • gaga Przyjaciółka
    Postów: 255 26

    Wysłany: 26 lutego 2015, 14:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Użyczam link: https://m.youtube.com/watch?v=JCihWi_kImk

    Dziewczyny nie stresujcie się tempką po owulacji:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2015, 14:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gaga łatwo mówić, gorzej zrobić;P zwłaszcza, że to mój pierwszy cykl z mierzeniem tempki i biorę to sobie mocno do serca:P

  • gaga Przyjaciółka
    Postów: 255 26

    Wysłany: 26 lutego 2015, 15:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    annielica mój drugi :) już się nie nakręcam i przestaje mierzyć po owulce

  • Sówka_83 Autorytet
    Postów: 651 134

    Wysłany: 26 lutego 2015, 15:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka :-)

    Dziewczyny ja dziś dostałam @ więc mam jeszcze chwilę do następnego testowania ;-) Właściwie to chyba z mężem odpuścimy chwilowo starania przez moją nową pracę, trzy miesiące nas nie zbawia. Tylko dziecko jak urodze to najwcześniej mając 33 lata :-P

    Strzała dobrze, że nie było tragedii i rozpaczy :-) I mam nadzieję, że się uspokoilas po wizycie u endokrynologa :-)

    Annielica będzie dobrze :-)

    Kasia i Mania razem raźniej z takimi cyklami, co? ;-)

    Madziulek jak się dzisiaj czujesz? ;-)

    Do później :-)

    p19u3e3kdr6ipbhx.png
    3i49tv73mtgklla9.png
  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 26 lutego 2015, 15:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    annielica spokojnie ;) moze nie przyjdzie jednak ta malpa:)mnie tez troche negatywy dobily ale to jeszcze nic nie znaczy dopoki nie ma malpy. mnie dzisiaj dziwnie boli brzuch, do okresu jeszcze daleko o ile cykl mi sie nie rozjechal, jutro testy, ciekawe co pokaza.

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lutego 2015, 16:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Taaa razniej =) Z wami we wszystkim razniej =) Przykro mi sowka ze dostalas okres.. moze nastepnym razem =) Nie ma odpuszczania .. nie zostawiaj nas :O =)

    Ja sie wlasnie tak objadlam obiadem,ze zaraz mi brzuch peknie..i chuba pojde sie na godzinke polozyc.

‹‹ 126 127 128 129 130 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami, gdy cierpisz na niepłodność i masz problemy z zajściem w ciążę?

Tylko osoby, które doświadczyły przedłużających się starań o dziecko, wiedzą jak trudne mogą być pytania ze strony innych... "A Wy kiedy będziecie mieli dziecko?" jest jednym z najczęstszych. Jak odpowiadać na trudne pytania? Jak radzić sobie z emocjami podczas przedłużających się starań o dziecko? I dlaczego problemy z płodnością są tak trudnym emocjonalnie doświadczeniem? Przeczytaj artykuł doświadczonego psychologa - Justyny Kuczmierowskiej, która na codzień pracuje z parami borykającymi się z niepłodnością! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego