Forum Starając się - ogólne Kwietniowe starania czas zacząć
Odpowiedz

Kwietniowe starania czas zacząć

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 6 kwietnia 2013, 15:39

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meginka gratuluje, rzuc nam tu troche tych fluidow i zaczaruj zeby reszta dziwczyn testujacych w kwietniu tez zobaczyła II kreski. oczywiscie nie zapomnij o mnie:) uważaj tam na siebie i mała fasoleczke:)

Meginka lubi tę wiadomość

• Gośśśka Autorytet

Wysłany: 6 kwietnia 2013, 15:46

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meginka gratuluję o widzę że te Święta i wolne z tym związane przyniosły owoce :P , u mnie tempka spadła,ale zostaję na kwietniowych staraniach bo kolejne zaczynam od poniedziałku więc i owulacja zachaczy jeszcze o ten miesiąc :D przesyłam pozdrowienia dla wszystkich dziewczyn i trzymam kciuki za najbliższe testowanie

relgl6d8fxp9gav7.png
  • Paulina121289 Debiutantka

Wysłany: 6 kwietnia 2013, 16:00

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny :)
    Jestem tu początkująca :) staramy się od 2 miesięcy o dzidziusia, od jakiego tyg mam dziwne objawy, po pierwszym posiłku i każdym innym mam mdłości, wszystkie zapachy wydają mi się za ostre, nie mam apetytu na jedzenie, trawie tylko herbatniki itp :( dużo śpię, mam gazy i często siusiam. Od pierwszego stosunku w dniach płodnych minęło 16 dni, czy to odpowiedni moment na zrobienie testu?
    Pozdrawiam Paulina

Wysłany: 6 kwietnia 2013, 16:02

Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://ovufriend.pl/graph/b8965a57c4f775634a3e811d82c2800e
    tak mniej więcej wygląda mój obecny wykres, co o tym sądzicie?

• Meginka Autorytet

Wysłany: 6 kwietnia 2013, 16:07

Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    Meginka gratuluje, rzuc nam tu troche tych fluidow i zaczaruj zeby reszta dziwczyn testujacych w kwietniu tez zobaczyła II kreski. oczywiscie nie zapomnij o mnie:) uważaj tam na siebie i mała fasoleczke:)