Kwietniowe starania czas zacząć
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Meginka gratuluję o widzę że te Święta i wolne z tym związane przyniosły owoce , u mnie tempka spadła,ale zostaję na kwietniowych staraniach bo kolejne zaczynam od poniedziałku więc i owulacja zachaczy jeszcze o ten miesiąc przesyłam pozdrowienia dla wszystkich dziewczyn i trzymam kciuki za najbliższe testowanie
-
Hej dziewczyny
Jestem tu początkująca staramy się od 2 miesięcy o dzidziusia, od jakiego tyg mam dziwne objawy, po pierwszym posiłku i każdym innym mam mdłości, wszystkie zapachy wydają mi się za ostre, nie mam apetytu na jedzenie, trawie tylko herbatniki itp dużo śpię, mam gazy i często siusiam. Od pierwszego stosunku w dniach płodnych minęło 16 dni, czy to odpowiedni moment na zrobienie testu?
Pozdrawiam Paulina -
kaarolaa wrote:Meginka gratuluje, rzuc nam tu troche tych fluidow i zaczaruj zeby reszta dziwczyn testujacych w kwietniu tez zobaczyła II kreski. oczywiscie nie zapomnij o mnie:) uważaj tam na siebie i mała fasoleczke:)
uważam właśnie niedawno mnie strasznie brzuch zakuł i aż się położyłam na chwilę no i przeszło na szczęście. W ogóle mam sporo śluzu i przez to cały czas mokro i sprawdzam co chwila czy nie ma @. No ale nie ma i nie będzie do grudniakaarolaa, samira lubią tę wiadomość
-
Meginka wrote:aisa no żebyś wiedziała, cieszę się jak głupia a goście się nie poznali, powiem im w odpowiednim czasie
a z tym testowaniem to zawzięłam się i czekałam, bo we wcześniejszych cyklach testowałam za wcześnie i bardzo się nakręcałam, w tym trochę odpuściłam no i są efekty.
w ogóle w tym cyklu nie mierzyłam tempki ani nic, nie wiem kiedy było ovu, kochaliśmy się na spontana i bardzo to polecam, czerpałam z tego przyjemność, a nie ciągle myślałam o zachodzeniu w ciążę
i ja serdecznie GRATULUJE spokojnej i nuednej ciaży życzeMeginka, samira lubią tę wiadomość
17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz
2015 Nati
2017 Suzi -
Paulina121289 wrote:https://ovufriend.pl/graph/b8965a57c4f775634a3e811d82c2800e