Forum Starając się - ogólne My ... tuż przed i tuż po 30'tce ...
Odpowiedz

My ... tuż przed i tuż po 30'tce ...

Oceń ten wątek:
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1679 1259

    Wysłany: 3 stycznia 2017, 15:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myszko cudownie ze torbieli brak! trzymam kciuki za Twój wykresik :) i trzymam kciuki za meżowatego!!!

    Choco gratuluje az tylu komórek..trzymam kciuki za piękny i owocny seksik na szkle!

    Biedronko współczuje choroby dziewczynek, mam nadzieje ze im szybko przejdzie

    Aniu jak po wizycie?trzymam kciuki za Antka:)

    Sylwia witaj w tak zacnym kręgu ;)

    Kuba to moze jakieś inne ćwiczenia?może zacznij od spaceru, albo brzuszki..ćwiczenia na piłce??

    ja swojemu psiakowi kupiłam smycz pod choinkę i dzielnie z nim spaceruje wczoraj chodziliśmy dwie godziny:)

    jutro mój wielki dzień..wizyta w ośrodku trzymajcie kciuki :)

    Kroko jak twoja torbiel?kiedy wybierasz sie do lekarza?

    Lara jak Twój bąbelek w brzuszku? i jak psinka?

    Katja mam nadzieje ze skurcze Ci przeszły, niech Tamarka siedzi w brzuszku!

    Izo jak śledzie na balkonie?przetrwały? ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 stycznia 2017, 15:01

    Ania_84, Kuba12, LaRa, choco, [email protected], Izoleccc lubią tę wiadomość

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31302

    Wysłany: 3 stycznia 2017, 17:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej kochane :)
    JUż po wizycie :) więc tak .. 16 stycznia i 26 stycznia mam kolejne wizyty żeby sprawdzać czy nic się nie dzieje - wstępnie wszystko jest ok dr mówi że nie powinno nic się dziac bo pozamykane wsio na 4 spusty :) i planowana CC na 9 lutego :) jeśli coś by się działo wcześniej będzie zmiana ..od 16 stycznia bede brała wit K dla maluszka oraz jakiś probiotyk żeby ładnie pracowyły jelitka małemu po CC , 16 albo 26 stycznia ustalimy jedno NTS w zależności od tego jak będze wyglądało podwozie :)
    insulinke mam sobie aplikowac do dna porodu ale cukry mam bardzo ładne :)

    Kuba a może to od kręgosłupa - ja mam takie mega bóle glowy od kręgosłupa jakby mi ktos dosłownie wbijal coś w głowe :(

    Zizia i jak tam dowiadywaliście się coś odnośnie adopcji ??

    Kuba12, Foto_Anna, choco, [email protected] lubią tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Kuba12 Autorytet
    Postów: 1012 437

    Wysłany: 3 stycznia 2017, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania, cieszę się,ze wszystko w porządku.

    Zizia, udanego spotkania.

    Myszka i jak mąż?

    Tak,to może być kręgosłup. Ale nic takiego. Już lepiej.

    Trzymajcie się moje forumowe Koleżanki.

    km5stv737l6i1n6l.png
    961lha00h9qbpz3i.png
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 3 stycznia 2017, 18:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy któraś z was miała może podobny do mojego problem ? z plamieniami przed okresem?

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • LaRa Autorytet
    Postów: 7140 4555

    Wysłany: 3 stycznia 2017, 19:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zizia, trzymam kciukasy za jutro!

    A u nas? Ok, psiak juz sie nauczył siusiac i Kupkac na dworze, pocieszny maluch.
    A w brzuszku? Tez ok. 30.01 połówkowe, moze dowiem sie kto u mnie mieszka. Poki co zaczyna na nowo bolec kość łonowa i boje sie ponownego rozejścia sie spojenia ;(

    38t2d 3200g 52 cm 2.06.2017
    mhsv3e5euobgbkf8.png
    39t4d 3620g 57 cm 21.04.2015r.
    ug37rl681rlw7tbf.png

    ***gang18+***
  • Foto_Anna Autorytet
    Postów: 549 959

    Wysłany: 3 stycznia 2017, 20:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwia1986 wrote:
    Czy któraś z was miała może podobny do mojego problem ? z plamieniami przed okresem?

    Sylwia, ja mam taki problem od 2-3 miesięcy. Biorę Inofolic i podejrzeam, że to może być jego sprawka...

    Przyjmujesz ten suplement?

    zem3anlikdzagrk5.png

    Szczęścia nie można kupić, ale można je sobie urodzić :)
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 3 stycznia 2017, 20:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Foto_Anna u mnie niestety problem plamień ciągnie się już dobre kilka lat, ginekolodzy do ktorych z tym chodziłam raczej ignorowali. Ja sama też dopiero ponad rok temu bardziej się na tym skupiłam, kiedy to zaczęliśmy z chłopakiem starania o dzidzie.
    Jeden lekarz u którego byłam, podobno dobry, też zignorował moje opowieści o trwających tydzień plamieniach przed okresem, powiedział że ze mną jest wszystko ok.
    Teraz jestem na bromergonie+ duphaston + euthyrox i liczę że to przyniesie jakieś efekty

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31302

    Wysłany: 3 stycznia 2017, 22:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwia a badalas progesteron moze masz niski i stad plamienia
    Albo wysoka prl

    Ja muakam plamienia ale srodcykliczbe winowajca byl polip

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 3 stycznia 2017, 22:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak właśnie jest , wysoka prolaktyna !
    Od tego cyklu biorę leki: bromergon ( co drugi dzień 1 tabletka)duphaston od 16 dc
    dziś 26 dc plamienia są już od kilku dni na jutro spodziewam się @
    Martwi mnie tylko, że po tych lekach plamienia są jakby intensywniejsze..ale no zakładam że po prostu organizm musi się przyzwyczaić i tak hop siup się to nie unormuje....mam nadzieję że w kolejnym cyklu będzie coś lepiej

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • choco Autorytet
    Postów: 1929 2528

    Wysłany: 4 stycznia 2017, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwia ja miałam plamienia ok 3 dni przed okresem. Winna okazała się prolaktyna. Ale po bromergonie bardzo szybko spadła.
    Dziękuję dziewczyny za wsparcie. Dziś będę dzwonić do kliniki. Mam stresa strasznego, już w nocy zasnąć nie mogłam. Napiszę wam wieczorem co się dowiedziaĺam.

    **********************Gang 18+***********************
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 4 stycznia 2017, 10:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję dziewczyny za pocieszenie :)
    ja niestety muszę zmniejszyć dawkę bromergonu na 1/2 tabletki co drugi dzień bo masakra jest po nim...dwa tyg wytrzymałam na całej tabletce..ale tak wysusza mi nos i zatyka że nie da się oddychać. Całą noc nie spałam...a tu trzeba się do pracy zbierać....do tego wszystkiego jeszcze jestem zaziębiona, mam kaszel i czekam aż z tych plamień zrobi się już @ :/

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • LaRa Autorytet
    Postów: 7140 4555

    Wysłany: 4 stycznia 2017, 14:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Choco, czekamy!!!!

    choco lubi tę wiadomość

    38t2d 3200g 52 cm 2.06.2017
    mhsv3e5euobgbkf8.png
    39t4d 3620g 57 cm 21.04.2015r.
    ug37rl681rlw7tbf.png

    ***gang18+***
  • choco Autorytet
    Postów: 1929 2528

    Wysłany: 4 stycznia 2017, 14:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwia jest jakiś zamiennik bromergonu
    Niestety nie pamiętam nazwy. Ale poszukaj w necie albo nawet na forum popytaj dziewczyn.

    ... dzwoniłam... jest jeden zarodek jupiiii. Pani embriolog mówi że wygląda ok, i że powinnien dorwać do soboty. Jutro mam zadzwonić jeszcze raz ale strasznie się boję, że nie dotrwa. No i szkoda że tylko jeden. Wyniki miałam tak piękne w tym cyklu że miałam ochotę je sobie na ścianie powiesić. W porównaniu do poprzednich procedur to normalnie kosmos.

    **********************Gang 18+***********************
  • LaRa Autorytet
    Postów: 7140 4555

    Wysłany: 4 stycznia 2017, 15:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzymam zatem kciuki za ten jeden jedyny!!!! Tylko pisz na bieżąco!!!!

    choco lubi tę wiadomość

    38t2d 3200g 52 cm 2.06.2017
    mhsv3e5euobgbkf8.png
    39t4d 3620g 57 cm 21.04.2015r.
    ug37rl681rlw7tbf.png

    ***gang18+***
  • choco Autorytet
    Postów: 1929 2528

    Wysłany: 4 stycznia 2017, 17:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak nie dostanę zawału to postaram się na bierząco informować. Czuję się jakby mi ktoś wsadził kołek w tyłek i od środka po jajnikach walił (sorki jeśli zbyt obrazowo). W dodatku mam nerwobóle w plecach.

    **********************Gang 18+***********************
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1679 1259

    Wysłany: 4 stycznia 2017, 18:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania bylismy dzisiaj w ośrodku i jesteśmy juz umówieni na kolejna wizyte takze do przodu wszystko idzie :)

    Juz niedługo antek bedzie na swiecie,..ale cudnie:)

    Lara trzymam kciuki za dobre samopoczucie i za połowkowe :)

    zamiennik bromergonu to chyba dostinex..

    Choco trzymam kciuki za malucha!!!!

    choco, LaRa lubią tę wiadomość

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 4 stycznia 2017, 18:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Narazie spróbuje z tą mniejszą dawką 1/2 tabletki :) może będzie do przeżycia,
    o zamiennikach już czytałam niestety są bardzo drogie :/

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1679 1259

    Wysłany: 4 stycznia 2017, 18:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    są drogie ale bierzesz je rzadziej...spróbuj ja brac na noc, to tez złagodzi skutki uboczne

    f2w3rjjgl1madrz2.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 4 stycznia 2017, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    narazie spróbuje na tej połówce bromka...po mies mam sprawdzić poziom prolaktyny...zobacze wtedy co zaleci gin

    narazie czekam na @ która powinna być dziś..ale po tych lekach teraz mogło się pewnie przesunąć...w razie co jednak nie biorę żadnych lekarstw narazie mimo okropnego przeziębienia..dziś mnie tak rozłożyło

    dołączam się i również trzymam za was kciuki dziewczyny !
    :)

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • Kuba12 Autorytet
    Postów: 1012 437

    Wysłany: 4 stycznia 2017, 21:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Choco, super wiadomość. Domyślam się, ze to bardzo stresujące Ale dasz radę. Aż się nie mogę doczekać testowania. Będzie pięknie :)

    choco lubi tę wiadomość

    km5stv737l6i1n6l.png
    961lha00h9qbpz3i.png
‹‹ 4865 4866 4867 4868 4869 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego